قائم مقام رییس صداوسیما:

اصل مهم در تبلیغات استاندارد محصول است

اصل مهم در تبلیغات استاندارد محصول است

لیدی شال: همایش «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی» امروز ـ یکشنبه ـ 23 آذر ماه به صورت حضوری و مجازی شروع به کار کرد.


به گزارش لیدی شال به نقل از روابط عمومی سازمان صداوسیما، همایش «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی» با حضور قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما، رئیس دانشگاه صداوسیما، استادان دانشگاه و تعدادی از پژوهشگران شروع به کار کرد.
در این همایش قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما بر نقش اثرگذار تبلیغات بازرگانی بر رونق تولید در کشور تاکید و اشاره کرد: پژوهش ها و دیدگاه های مختلفی از زمان آغاز پخش آگهی بازرگانی در صداوسیما مطرح شده و در نهایت جمع بندی این شده است که آگهی بازرگانی و تبلیغات جزء جدایی ناپذیر از رادیو و تلویزیون است.
حجت الاسلام موسوی مقدم در همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی با اعلان اینکه نیاز است در حوزه پژوهش در موضوع تبلیغات بازرگانی مطالعات به شکلی هدایت شود که یافته های پژوهش های سابق بعنوان پیش ‎فرض انگاشته شوند، اشاره کرد: با توجه به این که پیش فرض اثبات شده، جدایی ناپذیر بودن پخش تبلیغات از رسانه ملی است، حالا نیاز است که پژوهش ها در حوزه تضادها در موضوع پخش آگهی بازرگانی متمرکز باشد.
وی با تاکید بر ضرورت انجام پژوهش های کاربردی برای تدوین خط مشی های به روز اضافه کرد: این پژوهش ها حتما باید شرایط، ظرفیت ها و واقعیت های روز را مد نظر قرار دهد تا بتواند در به نقطه تعادل رساندن پخش آگهی بازرگانی، ثمربخش و یاری رسان باشد.
قائم مقام صداوسیما بر ضرورت لطمه شناسی در این عرصه تاکید و اشاره کرد: اساسا در این عرصه نیازمند تکامل و بهبود هستیم، وگرنه ماندن در وضعیت سابق، هم به اقتصاد و هم دیگر حوزه های وابسته به آگهی بازرگانی ضرر می رساند.
حجت الاسلام موسوی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه آگهی بازرگانی بر سبک زندگی مخاطبان صداوسیما نیز اثرگذار می باشد، گفت حتما در این عرصه هم باید پژوهش های کاربردی و دقیقی صورت گیرد.
وی با تاکید بر اینکه اساسا آگهی بازرگانی که از رسانه ملی پخش شود، بر رونق تولید اثرگذار می باشد، اصل مهم در تبلیغات را در نظر داشتن استاندارد بودن محصولی که تبلیغ می شود، عنوان نمود و اظهار داشت: وقتی یک کالا استاندارد داشته باشد، چه اشکالی دارد که کالای پرمصرف کوچک را هم تبلیغ کنیم؟
همایش رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی بامداد امروز در سالن همایش های بین المللی صداوسیما با حضور قائم مقام رسانه ملی، معاون منابع مالی و سرمایه انسانی صداوسیما، رئیس دانشگاه صداوسیما، اساتید دانشگاه و پژوهشگران شروع به کار کرد. در این همایش دو روزه که شکل حضوری آن با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بخش عمده آن به صورت مجازی برگزار می شود، موضوعات مختلف در رابطه با تبلیغات بازرگانی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. پژوهشگران در این همایش در حوزه هایی همچون حقوق مخاطب، دین و فرهنگ، اقتصاد و مدیریت و سیاست در حوزه تبلیغات به بحث و تبادل نظر می پردازند.
این خبرتکمیل می شود.



منبع:

1399/09/23
14:09:23
5.0 / 5
1259
تگهای خبر: استاندارد , بازرگانی , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
لیدی شال LadyShal