توضیح فرماندار درباره آنچه كه بر كارخانه گروه ملی و كاركنانش گذشته

توضیح فرماندار درباره آنچه كه بر كارخانه گروه ملی و كاركنانش گذشته

لیدی شال: فرماندار اهواز با اشاره به اینكه حقوق كارگران گروه ملی فولاد ایران تا ۱۰ روز آینده پرداخت می شود، اظهار داشت: معوق مطالبات كارگران هم كه دو ماه است تا دی ماه امسال پرداخت می گردد.



به گزارش لیدی شال به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، جمال عالمی نیسی در جلسه بررسی مشكلات شركت گروه ملی صنعتی فولاد ایران كه با حضور مدیریت شركت و جمعی از مسئولین شهرستان اهواز در سالن جلسات این شركت برگزار شد، اظهاركرد: كارگران با مدیریت شركت همكاری لازم را داشته باشند تا شركت بتواند روند تولید خویش را ادامه دهد، تا با تولید هم مطالبات كارگران پرداخت گردد و هم مشكلات شركت رفع گردد.

وی اظهار داشت: مجوز فروش خارج از بورس هم گرفته شده است و هم اكنون ۳۰ هزار تن محصول در كف كارخانه وجود دارد.

فرماندار اهواز اضافه كرد: تا زمانی كه در شركت تولید صورت نگیرد، رفع مشكلات آن امكان پذیر نیست و حضور كارگران عزیز در كارخانه و به حركت درآوردن چرخ تولید می تواند كارخانه را از بحران نجات دهد.

عالمی نیسی با اشاره به اینكه این شركت در دو ماه توانست ۳۰ هزار تن محصول تولید نماید، اضافه كرد: این روند تولید باید ادامه دار باشد تا نتیجه دهد.

وی در مورد مطالبات بازنشستگان این شركت اظهار داشت: مدیریت شركت در تلاش است تا مطالبات آنان را در دی ماه پرداخت كند.

به گزارش لیدی شال به نقل از ایسنا، در ادامه هم جلسه بررسی مسائل و مشكلات به ریاست جمال عالمی نیسی فرماندار شهرستان اهواز و با حضور محمدپور مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، كریم یاوری مدیركل بیمه بیكاری و حمایت و پایداری از مشاغل بعنوان نماینده وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی، هیات اعزامی از وزارت تعاون، مدیریت شركت و جمعی از مسئولین شهرستان اهواز برگزار گردید.




1397/08/29
15:11:17
5.0 / 5
4652
تگهای خبر: فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
لیدی شال LadyShal