با این تکنیک شکایت از خدمات فناوری اطلاعات را پیگیری کنید

با این تکنیک شکایت از خدمات فناوری اطلاعات را پیگیری کنید

لیدی شال: اینروزها خدمات در رابطه با حوزه فناوری روند افزایشی داشته و متناسب آن اعتراض ها نسبت به نحوه ارائه خدمات هم بیشتر شده است؛ بر این اساس کاربران می توانند برای پیگیری شکایت های خود در عرصه های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات، به سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 مراجعه نمایند.



به گزارش لیدی شال به نقل از ایسنا، سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در عرصه ICT به راه افتاده است. برای دسترسی آسان تر کاربران، روش های مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات درنظر گرفته شده که برمبنای آن کاربران می توانند با رفتن به سایت https: //۱۹۵.cra.ir و یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایت خود در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند.

بدین ترتیب پشتیبانی و ارائه خدمات، کیفیت سرویس، مشکلات مالی و تعرفه، عدم آنتن دهی، پیامک متنی، خدمات مالکیت و سیمکارت، تشعشعات، ترابردپذیری، خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بسته های ترکیبی، همیشه از مصداق های پرتکرار شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ است. کاربران می توانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵ کد دستوری #۸۰۱۰* را شماره گیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵ دریافت کرده اند، در قالب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود باخبر شوند.

کاربران سرویسهای ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می توانند با رفتن به سایت https: //۱۹۵.cra.ir، تماس با تلفن گویای ۱۹۵ و یا صندوق پستی ۱۹۵-۱۶۳۱۵، شکایت های خودرا از سرویسهای مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند.



لازم به ذکر است کاربران با رفتن به سامانه مذکور کاربران ابتدا باید محل شکایت خودرا در منوی جست وجو انتخاب و بر روی نقشه بصورت دقیق مشخص کنند و در مرحله بعدی اطلاعات شکایت شامل سرویس، نام اپراتور، نوع و موضوع شکایت را وارد کرده و با انتخاب گزینه مرحله بعد وارد منوی اطلاعات تماس شوند.

در این مرحله بعد از ورود اطلاعات تماس و متن شکایت، گزینه ثبت را انتخاب کنند. بعد از ثبت شکایت کاربر، کد رهگیری شکایت بر روی صفحه نمایش داده شده و همزمان به شماره تلفن همراه درج شده در اطلاعات تماس ارسال می شود.

کاربران می توانند با مراجعه مجدد به این سامانه و انتخاب گزینه پیگیری شکایت و وارد کردن کد پیگیری از وضعیت رسیدگی به شکایت خود باخبر شوند. همین طور مشترکان در این سامانه می توانند شکایت های سایر مشترکان در عرصه های مختلف ICT را مشاهده کنند و یا درصورت مستندات شامل تصویر، صوت و... آنرا ضمیمه کنند.









منبع:

1404/02/13
10:51:21
5.0 / 5
28
تگهای خبر: خدمات , سایت , طلا , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

لیدی شال LadyShal