نماینده مجلس:

مذاكره با آمریكا مشكلی را رفع نمی كند، تولید مواد اولیه در داخل

مذاكره با آمریكا مشكلی را رفع نمی كند، تولید مواد اولیه در داخل

لیدی شال: نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تاكید بر اینكه مذاكره با آمریكا مشكلات كشور را رفع نمی كند، اظهار داشت: پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند رونق تولید و تهیه مواد اولیه صنایع در داخل است.



به گزارش لیدی شال به نقل از مهر، غلامرضا كاتب قبل از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشكلات صنعتگران بخش ایوانكی كه به میزبانی سالن جلسات این بخشداری برگزار شد، گفت: هم اكنون كشور به شدت درگیر جنگ اقتصادی با دشمنان است و این امر نیازمند توجه ویژه به رونق تولیدات داخلی و از بین بردن وابستگی های اقتصادی به خارج از كشور است.
وی با اشاره به اینكه تولید كنندگان در كشور لطمه بیشتری را در جنگ اقتصادی با دشمنان متحمل می شوند، اشاره كرد: تولید كنندگان عامل اصلی پیروزی و نجات كشور از تحریم ها و مشكلات اقتصادی هستند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس با تاكید بر ضرورت تولید مواد اولیه واحدهای تولیدی در كشور، اشاره كرد: رسیدن به خودكفایی مهم ترین رویكرد دولت و مجلس برای مقابله با دشمنان در این جنگ اقتصادی می باشد.
كاتب با اشاره به اینكه مذاكره با دشمنان معنا ندارد، اظهار داشت: مذاكره مجدد با آمریكا مشكلات كشور را رفع نمی كند و این امر نیازمند توجه ویژه مسئولان به رونق تولیدات داخلی است.
به گزارش لیدی شال به نقل از مهر، فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز میهمان ویژه نشست بررسی مشكلات صنعتگران گرمسار و ایوان كی بود و بررسی راه های كمك به رونق تولید و تحقق شعار سال محور جلسات معاون وزیر صمت در استان سمنان است.


منبع:

1398/02/26
15:59:45
5.0 / 5
4618
تگهای خبر: اقتصادی , تجارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
لیدی شال LadyShal