راه حل جنرال موتورز برای تقویت رشد تجاری

راه حل جنرال موتورز برای تقویت رشد تجاری

لیدی شال: شرکت خودروسازی جنرال موتورز اعلام نمود که استیو هیل، نایب رییس شورلت، یک سازمان استراتژی های رشد تجاری جدید را رهبری خواهدنمود که شامل عملیات فروش ناوگان و خرده فروشی خودرو می شود.


به گزارش لیدی شال به نقل از ایسنا، جنرال موتورز سازمان جدیدی را برای تقویت رشد تجاری به وجود می آورد. این خودروساز مستقر در دیترویت اظهار داشت: شرکت جدید بر کارهای بین برندهای فعلی که موجب تقویت برندهای جنرال موتورز و موقعیت این شرکت در بازار می شود، نظارت خواهدنمود.
همچنین، این شرکت اعلام نمود که هیل ناوگان جنرال موتورز، عملیات فروش ایالات متحده وگروه های نوآوری خرده فروشی خودرو های الکتریکی را نظارت خواهدنمود.
ماه گذشته، این خودروساز اعلام نموده بود که عرضه خودرو های الکتریکی جدید را سرعت خواهد بخشید.




منبع:

1401/01/09
12:25:10
5.0 / 5
689
تگهای خبر: بازار , تجاری , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
لیدی شال LadyShal