نظرسنجی كیتكونیوز نشان داد

طلا دست از افزایش قیمت برنمی دارد

طلا دست از افزایش قیمت برنمی دارد

لیدی شال: در نظرسنجی طلای هفتگی كیتكونیوز كارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران با صعود طلا به بالاترین حد 10 ماه اخیر، نسبت به افزایش قیمت این فلز ثمین در هفته جاری ابراز خوش بینی كردند.



به گزارش لیدی شال به نقل از ایسنا، بااینكه قیمت طلا معاملات هفته را در حالی به اختتام رساند كه از اوج اخیرش عقب نشینی كرده بود اما خیلی از تحلیلگران خاطرنشان كردند كه این فلز سطوح حمایتی مهمی را حفظ نموده كه نشان داده است همچنان از فضا برای صعود به قیمت بالاتر در كوتاه مدت برخوردار می باشد.

شون لاسك، مدیر شركت "والش تریدینگ" اظهار نمود: تصور نمی كنم روند صعودی طلا به اختتام رسیده باشد.

در نظرسنجی كیتكونیوز از كارشناسان وال استریت، ۲۰ نفر شركت كردند كه از میان آنها، ۱۵ نفر یا معادل ۷۵ درصد افزایش قیمت طلا و ۳ نفر یا ۱۵ درصد كاهش قیمت طلا را پیش بینی كردند در حالیكه دو نفر یا ۱۰ درصد نظری نداشتند.

از میان ۷۳۴ نفری كه در نظرسنجی آنلاین كیتكونیوز شركت كردند، ۴۱۳ نفر یا معادل ۵۶ درصد افزایش قیمت طلا و ۱۹۲ نفر یا ۲۶ درصد كاهش قیمت این فلز را پیش بینی كردند. ۱۹۲ نفر یا ۲۶ درصد باز نسبت به روند قیمت طلا نظری نداشتند.

در نظرسنجی هفته گذشته ۷۶ درصد از كارشناسان وال استریت و ۵۶ درصد از سرمایه گذاران نسبت به بالا رفتن قیمت طلا ابراز خوش بینی كرده بودند.

در معاملات روز جمعه بازار آمریكا، هر اونس طلا برای تحویل در آوریل ۵ دلار یا ۰.۴ درصد افزایش پیدا كرد و در ۱۳۳۲.۸۰ دلار بسته شد و برای كل هفته ۰.۸ درصد رشد قیمت ثبت نمود.

تحلیلگران بر اساس عوامل فنی و بنیادین به افزایش قیمت طلا در هفته جاری خوش بین هستند.

جورج گرو، مدیركل شركت "آر بی سی ولث منیجمنت" به كیتكونیوز اظهار داشت: هر جایی كه سرمایه گذاران در دنیا نگاه می كنند مشكل وجود دارد و این مسئله تقاضا برای دارایی های امن را تقویت خواهدنمود.

كریس وچیو، استراتژیست ارزش در وب سایت دیلی فاركس اظهار داشت: با توجه به این كه فشار فروش طلا را از بالاترین قیمت در ۱۰ ماه اخیر پایین كشید اما قیمت طلا بالای میانگین قیمت ۲۱ روزه مانده است. تا زمانی كه این روند ادامه پیدا كند، به روند رشد قیمت طلا خوش بین هستم.

اوله هانسن، مدیر استراتژی كالا در ساكسو بانك اظهار نمود كه وی نسبت به قیمت طلا در كوتاه مدت خوش بین مانده است حتی اگر بازار در سطوح قیمت بالای فعلی شاهد سودگیری معامله گران باشد.

با وجود خوش بینی عمومی كه در بازار وجود دارد، بعضی از تحلیلگران به سرمایه گذاران آگهی دادند در خرید در سطوح قیمت فعلی محتاط باشند.




1397/12/04
14:39:12
5.0 / 5
4710
تگهای خبر: بازار , طلا , فروش , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
لیدی شال LadyShal