سخنگوی گمرك ایران:

پذیرش محموله های تجاری در اسلام قلعه از سر گرفته شد

پذیرش محموله های تجاری در اسلام قلعه از سر گرفته شد

به گزارش لیدی شال سخنگوی گمرک اظهار داشت: با بازگشایی مجدد گمرک اسلام قلعه افغانستان از عصر روز گذشته، تمام کالاهای تجاری متوقف در مرز دوغارون به غیر محموله های سوختی در گمرک اسلام قلعه افغانستان پذیرش می شوند.



به گزارش لیدی شال به نقل از مهر، سیدروح الله لطیفی عنوان کرد: بعد از آتش سوزی گسترده در گمرک اسلام قلعه افغانستان، از روز گذشته به صورت محدود کامیون های حامل کالاهای سریع الفساد از این گمرک پذیرش شد و از امروز هم امکان ارسال تمام کامیون های تجاری متوقف در مرز دوغارون به غیر از محموله های سوختی فراهم گشته است.
سخنگوی گمرک ایران اضافه کرد: این تصمیم فقط برای کامیون های متوقف در مرز دوغارون است که شامل ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه می شود و نزدیک به دو هزار دستگاه از آن دارای محموله های تجاری غیر سوختی هستند.
وی با تکیه بر اینکه این پذیرش شامل کامیون های جدید نمی گردد، تصریح کرد: بر همین مبنا تا اطلاع ثانوی و تخلیه کامیون های مرز، ورود محموله های جدید به دوغارون ممنوع می باشد.
لطیفی اظهار داشت: محموله های سوختی، شامل بنزین، گاز مایع، گاز، گازوئیل می شود که فعلا بنا به اعلام طرف افغانستانی، پذیرش آنها توسط گمرک اسلام قلعه صورت نمی گیرد.


منبع:

1399/12/01
23:45:15
0.0 / 5
1037
تگهای خبر: تجاری , دستگاه , طلا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
لیدی شال LadyShal