معاون وزیر صنعت خبر داد:

خودروها با موعد تحویل تا دی ۹۷ شامل افزایش قیمت نمی شوند

خودروها با موعد تحویل تا دی ۹۷ شامل افزایش قیمت نمی شوند

لیدی شال: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینكه دعوتنامه های پیش فروش ارسالی خودروسازان ابطال و با شرایط جدید ابلاغ می شود آگاهی داد كه خودروهای پیش فروش شده با موعد تحویل اول شهریور تا سی ام دی ۱۳۹۷ شامل افزایش قیمت نمی شوند.


به گزارش لیدی شال به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش در جلسه برگزار شده با مشتریان معترض خودروسازان اظهار داشت: در پیش فروش عادی باید قیمت مطابق زمان تحویل مندرج در قرارداد محاسبه شود.
معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان پشتیبانی از حقوق مصرف كنندگان و تولیدكنندگان افزود: خودروسازان مكلف به اجرای ماده ۴ آئین نامه اجرایی قانون پشتیبانی از حقوق مصرف كنندگان خودرو هستند.
وی اضافه كرد: قیمت مذكور در تاریخ سررسید باید مطابق سایت خودروساز باشد و خودروساز موظف است جریمه تأخیر به مشتریان پرداخت كند. پس خودروهای پیش فروش شده كه تاریخ تحویل آنها از اول شهریور ماه تا سی ام دی ماه ۱۳۹۷ است شامل افزایش قیمت نمی گردد.
تابش اشاره كرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت قبل از این باز بارها بر اجرای دقیق قانون پشتیبانی از حقوق مصرف كنندگان تاكید داشته و بر این باور است كه هرگونه تعهدی به مردم عزیز باید بدون تفسیر و به صورت دقیق و شفاف اجرایی شود.



1397/11/06
23:56:35
5.0 / 5
4757
تگهای خبر: تجارت , فروش , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
لیدی شال LadyShal