میوه شب یلدا تامین است

میوه شب یلدا تامین است

به گزارش لیدی شال رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به اینكه مشكلی در زمینه تامین میوه شب یلدا نداریم، اظهار داشت: ممكنست تنها در بعضی از اقلام با نوسان قیمتی مواجه شویم كه بطور كل این نوسان قابل توجه نیست.


اسدالله كارگر در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش كه آیا كمبودی در زمینه تامین میوه شب یلدا وجود دارد یا خیر، اظهار نمود: امسال نسبت به سال قبل سال پربركتی بوده و فراوانی نیز بسیار است و تابحال مشكلی در زمینه تامین میوه نداشته ایم.
وی با اشاره به اینكه جز میوه های موز و آناناس و انبه، به واردات وابسته نیستم و قیمت این میوه ها نیز خیلی متغییر نیستند و با نوسان كمی بالا و پایین می شود، اشاره كرد: بطور كل قیمت میوه ها امسال مناسب می باشد و فقط ممكنست در بعضی اقلام نوسان داشته باشیم. البته كمبودی وجود ندارد و شاید تنها این نوسانات مرتبط به هزینه ایاب و ذهاب در ایام نزدیك به شب یلدا باشد، كه بطور كل قابل توجه نیست.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی افزود: اگر در ایام منتهی به شب یلدا در میدان مركزی عرضه میوه زیاد باشد، طبیعتا قیمت ها ارزان می شود؛ اما اگر عرضه كم باشد، قیمت ها نیز اندكی بالاتر خواهد رفت.
او در آخر اشاره كرد كه درباب میوه های انار و سیب و هندوانه با تغییر قیمتی مواجه نخواهیم شد.




منبع:

1398/09/23
22:00:55
5.0 / 5
5234
تگهای خبر: فروش , قیمت , واردات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۵
لیدی شال LadyShal