جنرال موتورز چه خوابی برای خودرو های برقی دیده است؟

جنرال موتورز چه خوابی برای خودرو های برقی دیده است؟

به گزارش لیدی شال جنرال موتورز اعلام نموده كه می خواهد در پنج سال آینده تعداد خودرو های برقی خویش را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.


به گزارش لیدی شال به نقل از ایسنا، ماری بارا، مدیر ارشد اجرایی شركت جنرال موتورز، روز سه شنبه در مورد برنامه های این شركت آمریكایی برای توسعه و تولید خودرو های برقی، پاك و دوستدار محیط زیست تصریح كرد و اظهار داشت كه این خودروساز آمریكایی تا پنج سال آینده می خواهد به تعداد خودرو های الكتریكی توسعه داده شده خود بیفزاید تا بدین ترتیب بتواند با بسیاری دیگر از رقبای قدرتمندش همچون فولكس واگن بپردازد و گوی رقابت را از آنها برباید.
با عنایت به آنكه در سال های اخیر و محبوبیت و استقبال مشتریان بازارهای خودرو از وسایل نقلیه پاك و دوستدار محیط زیست همچون خودرو های برقی و هیبریدی و پلاگین هیبریدی افزایش قابل توجهی داشته است، خیلی از شركت های خودرو سازی در جهان به سمت و سوی معرفی تولید و عرضه چنین محصولاتی روی آورده اند تا نظر و رضایت مشتریان خویش را كسب كرده و بدین ترتیب درآمدزایی و سودآوری خویش را هم بالا برند.
جنرال موتورز كه بدون شك بزرگترین شركت خودروسازی در ایالات متحده آمریكا به حساب می آید كه بیشترین سهم فروش خودرو در این كشور را هم به خود مختص كرده است، به نظر می آید كه در زمینه توسعه و تولید خودرو های برقی و دوستدار محیط زیست برنامه های بلندمدتی داشته و تصمیم گرفته است كه سرعت تولید این وسائل نقلیه جدید مجهز به فناوری پیشرانه های الكتریكی و باتری های قدرتمند را بالا ببرد.
طبق گزارش وب سایت foxbusiness، مدیر ارشد اجرایی جنرال موتورز همینطور در ادامه سخنانش اضافه كرد: در صورت توسعه و گسترش خط تولید خودرو های برقی، نیاز كمتری به كارگران خواهیم داشت چونكه فناوری های جدید و پیشرفته ای برای تولید این وسائل نقلیه به كار گرفته خواهد شد.
این سخنان در حالی انتشار یافته است كه خیلی از كارگران فعال در كارخانه های این شركت در چند ماه اخیر اعتصابات گسترده ای در مورد نحوه پرداخت حقوق كرده و از مدیران این خودروساز تقاضای رسیدگی به شكایات و درخواست های آنها را داشته اند.
خیلی از كشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و كاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست خودرو های تمام الكتریكی و برقی را به تولید انبوه برساند؛ ازاین رو خیلی از شركت های خودرو سازی در جهان از خویش را برای تولید انبوه خودرو های برقی جذب كرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی كرده اند افزایش روزافزون خودرو های برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودرو ها سبب شده از شركت های خودروساز در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یك از برنامه های خود در طراحی و تولید خودرو های بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی كنند.



1398/08/09
16:31:27
5.0 / 5
4762
تگهای خبر: بازار , طراحی , فروش , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
لیدی شال LadyShal