وزیر صنعت خبر داد

وجود ۱۲ هزار طرح نیمه تمام در كشور

وجود ۱۲ هزار طرح نیمه تمام در كشور

لیدی شال: وزیر صنعت، معدن و تجارت از وجود ۱۲ هزار طرح نیمه تمام بیشتر از ۶۰ درصد در كشور آگاهی داد و اظهار داشت: اختیارات تسهیل گری صنایع كشور به استان ها تفویض شده است.


به گزارش لیدی شال به نقل از ایسنا، رضا رحمانی در حاشیه افتتاح مركز خدمات كسب و كار استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینكه اولویت امروز حفظ تولید موجود است، اظهار نمود: تأمین مواد اولیه واحدها و تأمین نقدینگی واحدهای صنعتی و تولیدی همچون اولویت های اجرایی دولت برای توسعه بیشتر از پیش اقتصاد كشور است.
وی رفع موانع تولید و تسهیل كردن شرایط توسعه اقتصادی را از دیگر اولویت های امروز كشور دانست و اضافه كرد: اختیارات تسهیل گری برای صنایع كشور به استان ها تفویض شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به اینكه تولیدكنندگان باید حس كنند كه تولید برای توسعه كشور مهم می باشد، اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۲۰۹ طرح صنعتی بزرگ در سطح كشور افتتاح و بهره برداری رسید.
رحمانی با اشاره به وجود ۱۲ هزار طرح نیمه تمام بیشتر از ۶۰ درصد در كشور داریم، اشاره كرد: تكمیل طرح های نیمه تمام از دیگر اولویت های اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
این عضو كابینه دولت دوازدهم در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینكه عملكرد استان یزد در حوزه صنعت و معدن مطلوب است، اشاره كرد: یزد جزو استان های پیشتاز كشور در تكمیل طرح های نیمه تمام بیشتر از ۶۰ درصد است.
او در آخر پشتیبانی از تولیدكنندگان را مهمترین راهكار توسعه بیشتر از پیش كشور دانست و بیان كرد: پرداخت تسهیلات مناسب در دستوركار ویژه دولت برای پشتیبانی از واحدهای صنعتی، تولیدی و معدنی است.



1397/11/25
23:20:01
5.0 / 5
4882
تگهای خبر: اقتصادی , تجارت , تسهیلات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
لیدی شال LadyShal