طی نامه ای به وزیر كشور مطرح شد؛

اعتراض تشكل های دانشجویی به توقف طرح مبارزه با قاچاق پوشاك

اعتراض تشكل های دانشجویی به توقف طرح مبارزه با قاچاق پوشاك

لیدی شال: تعدادی از انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران با وزیر كشور و نماینده رئیس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز درباره توقف طرح مبارزه با پوشاك قاچاق مكاتبه كردند.



به گزارش لیدی شال به نقل از مهر، تعدادی از انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران طی نامه ای به رحمانی فضلی وزیر كشور و نماینده رئیس جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز درباره توقف طرح مبارزه با پوشاك قاچاق در سطح عرضه خواهان پیگیری طرح و همین طور برخورد جدی و قاطع با باندهای قاچاق و حامیانشان شدند.
مشروح نامه انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های تهران آمده است:
در نهایت بهت و ناباوری شنیدیم كه استانداری تهران كه یكی از وظایفش تامین امنیت استان در مقابل ناامنی اقتصادی و قاچاق است در حركتی عجیب با توقف طرح مبارزه با پوشاك قاچاق در سطح عرضه، موجبات خوشی قاچاقچیان و قاچاق فروشان و دلخوری تولیدكنندگان و كارگران زحمتكش كشورمان در سال «حمایت از كالای ایرانی» را پدیدآورده است.
طرحی كه با اجرایش امنیت اقتصادی و سلامت و فرهنگ از گزند لطمه های ناشی از آن در حوزه فعالین و مصرف كنندگان پوشاك مصون می شد و تولید و اشتغال رونق بیشتری می گرفت.
نظر به مسئولیت شما در راس ساختار وزارت كشور و تعریف استانداری ها و استان داران ذیل این ساختار و باز با توجه به عضویت شما در ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز بعنوان نماینده ویژه رئیس جمهور، و باز تاكیدات فراوان ایشان درباب مبارزه با پدیده شوم قاچاق كالا و ارز خواهشمندیم چنانچه عزمی برای مبارزه با فساد دارید، در اسرع وقت، دستور لغو وقفه به وجود آمده و ادامه قاطعانه و جدی تر طرح را صادر نموده و با بررسی همه جانبه این رفتار قبیح، خاطیان از امور دولتی بركنار و به قوه قضاییه معرفی شوند بلكه با مجازات مجرمان، گامی در جهت احقاق حقوق تولیدكنندگان و كارگران عزیز كشورمان بردارید.
مطمئنا ادامه فعالیت ارتزاق كنندگان از فساد و قاچاق، سبب آلوده كردن افراد دیگر به این ویروس مهلك و سمی خواهد شد كه فساد پایه های هر حكومتی را متزلزل خواهد ساخت و مبارزه با قاچاق و فساد نیازمند انسان های پاك و شجاع می باشد كه در مقابل باندهای قاچاق و مفسدان اقتصادی عرصه را خالی نكنند. در نظر داشته باشید كه اگر ثبات و امنیت اقتصادی وجود نداشته باشد، افراد سالم و سرمایه گذار شریف هم در میدان تولید و خدمت باقی نخواهد ماند و از دور خارج خواهد شد.
منتظر اقدام مقتضی حضرتعالی و اعلام شروع پیگیری طرح و همین طور برخورد جدی و قاطع با باند های قاچاق و حامیانشان هستیم و تا حصول نتیجه، پیگیر سوژه خواهیم بود.
انجمن اسلامی دانشجویان (۱۳۴۸) دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد تهران
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی

1397/11/05
19:53:47
5.0 / 5
4998
تگهای خبر: اقتصادی , پوشاك , دولتی , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
لیدی شال LadyShal