جدیدترین قیمت سكه و طلا در بازار

جدیدترین قیمت سكه و طلا در بازار

لیدی شال: رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سكه تهران اعلام نمود كه قیمت انواع سكه و طلا در بازار امروز با افزایش ناچیزی نسبت به روز گذشته همراه بوده است اما در ایام آینده امیدواریم روند ارزانی ادامه پیدا كند.



بازار امروز (دوشنبه) سكه و طلا با روزها و هفته های گذشته متفاوت بود و افزایش قیمتی هر چند ناچیز در نرخ ها مشاهده شد به گونه ای كه ابراهیم محمدولی _ رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سكه تهران _ در گفت وگو با ایسنا، اظهار نمود: امروز قیمت هر عدد سكه تمام بهار آزادی طرح جدید به سه میلیون و ۴۹۰ هزار تومان و سكه طرح قدیم به سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده است.

وی اضافه كرد: همین طور نیم سكه یك میلیون و ۷۶۰ هزار تومان، ربع سكه یك میلیون تومان و سكه گرمی ۶۳۰ هزار تومان معامله میگردد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سكه تهران با بیان این كه نرخ انس جهانی طلا همچون روز گذشته روند كاهشی داشته و به ۱۲۳۸ دلار رسیده است، اظهار داشت: قیمت طلا در بازار تهران باز با افزایش نسبی رو به رو شده است و هر مثقال طلای ۱۷ عیار یك میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳۰۷ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت دارد.

محمدولی عنوان نمود كه با وجود افزایش نسبی قیمت سكه و طلا در بازار امروز تهران كه ناشی از دلایل و عوامل داخلی بوده است، عزم و اراده مسئولان بر این است كه تا جایی كه امكان دارد قیمت ها را در امتداد كاهش آن تا رسیدن به نرخ واقعی كنترل كنند و بدین سبب همچنان امید ارزانی قیمت در این بازار وجود دارد.




1397/09/26
15:05:20
5.0 / 5
4832
تگهای خبر: بازار , طلا , فروش , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
لیدی شال LadyShal