خودشیرینی های تسلا به کجا رسید؟

خودشیرینی های تسلا به کجا رسید؟

به گزارش لیدی شال، تسلا مقرر است بعد از عرضه افزایش تخفیف ها و سایر مشوق ها برای افزایش فروش در مقابل عدم قطعیت اقتصادی و افزایش رقابت، تحویل خودرو های خویش را به ثبت برساند.


به گزارش لیدی شال به نقل از ایسنا، انتظار می رود بر مبنای برآوردهای ۹ تحلیلگر Refinitiv، تسلا در اوایل این هفته تحویل جهانی ۴۴۵ هزار خودرو را در ماه های آوریل تا ژوئن گزارش دهد. این افزایش ۵ درصدی نسبت به ۴۲۲ هزار و ۸۷۵ خودرو در سه ماهه قبل خواهد بود.
برنامه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا برای افزایش شدید فروش امسال با چالش های مختلف محصولات مواجه می باشد چونکه رقابت بخصوص در چین تشدید می شود و تقاضا کاسته می شود.
تسلا از ژانویه قیمتها و حاشیه های سه ماهه اول خویش را کاهش داده است. در چند ماه گذشته از کاهش قیمت عمده اجتناب کرده اما تخفیف ها را افزایش داده است که شکل دیگری از انگیزه فروش است. در سه ماهه دوم تخفیف ها را برای وسایل نقلیه موجود در موجودی خود به ۱۶۰۰ تا ۷۵۰۰ دلار افزایش داد.
در چین، دومین بازار بزرگ آن بعد از ایالات متحده، تسلا یارانه بیمه ای ۸۰۰۰ یوان (۱۱۰۴ دلار) را به مشتریانی که از ۱۶ ژوئن تا ۳۰ ژوئن مدل ۳ را سفارش داده و تحویل گرفتند ارائه نمود. تسلا به قول یک تحلیلگر، مقرر است فروش چین را ۱۳ درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش دهد و به رکورد تعداد خودرو برسد. تسلا همینطور تخفیف هایی را در اروپا عرضه می دهد.
طبق گزارش رویترز، تسلا این هفته ایمیلی ارسال کرد و به کاربران مدل ۳ که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ تحویل می گیرند، سه ماه سوپرشارژ عرضه می دهد.




منبع:

1402/04/11
08:57:38
5.0 / 5
296
تگهای خبر: اقتصادی , بازار , سفارش , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
لیدی شال LadyShal